UW MKB  ADMINISTRATIE- & ADVIESKANTOOR 

Uw advies- en boekhoudkantoor in de regio

Het verwerken van salarissen  vergt kennis van de wet- en regelgeving . Jaarlijks worden fiscale aanpassingen en wijzigingen doorgevoerd. Daarnaast heb je vaak te maken met CAO afspraken en de toepassing hiervan in de salarisverwerking en het personeelsbeleid.
Daarom is het verstandiger om de salarisverwerking uit te besteden wanneer je geen loonspecialist in huis hebt.

Waarom salarisverwerking uitbesteden duurder lijkt dan het werkelijk is 

Je kunt zelf een software pakket aanschaffen, en de salarisverwerking doen daarmee bespaar je indirect tijd en geld. Maar om de kennis op peil te houden moet je jaarlijks bijscholen, een abonnement nemen op fiscale literatuur en de eventuele CAO wijzigingen bijhouden en daarnaast ben je zelf volledig verantwoordelijk voor de juiste en tijdige aanlevering bij de belastingdienst, pensioenbedrijven en het UWV.
Het maken van fouten etc. kan je aanzienlijke boetes opleveren.

De tijd die je bespaart kun je beter aanwenden aan de kernactiviteiten van jouw bedrijf. 

Geen zorgen over de correcte uitvoering van de wet- en regelgeving

Door gebruik te maken van de diensten van ons administratiekantoor, weet je dat jouw salarisadministratie volledig in orde is. Wij beschikken over een gedegen opleiding en laten ons regelmatig bijscholen.
Zo heb je de zekerheid dat alles volgens de wet geregeld is en dat een correcte afdracht van belastingen en premies plaatsvindt.

Salarisverwerking uitbesteden, wat kost het ?  

Wij hanteren vaste transparante ALL-IN kosten per salarisstrook, daarmee kom je nooit voor verrassingen te staan.
De complete verwerking inclusief jaaropgaven, aangifte loonbelasting, meldingen bij externe partijen zoals het UVW en de pensioenfondsen voor een vaste prijs.
Indicatie:  1-5 werknemers € 12,50 excl. 21% BTW per loonstrook.
Hoe meer werknemers hoe lager de vaste prijs per loonstrook. 

Vraag vrijblijvend een afspraak aan voor meer informatie. 0318 -484803  of Info@admin-services.nl







.

.

.